niedziela, 6 lipca 2014

Wakacje, wakacje. Powracam :)

Tęskniłam za blogowaniem.
Zbyt rzadkie wpisy nie mają już takiego uroku.
Rozpoczęłam wakacyjną praktykę w hotelu w mojej miejscowości.
Tylko szkoda ,że przez jeden miesiąc.
U mnie ostatnio po za tym ,że zostanę ciocią i pożegnałam brata, który własnie wczoraj rozpoczął swoje własne życie  na nowym mieszkaniu - nie ma nic ciekawego.. 
Chcę aby ten mój blog znowu pomógł mi , tak jak kiedyś.
Z blogiem łatwiej, dużo zdjęć, wspomnień, ludzi i miłych komentarzy. :)



4 komentarze:

Emcia Pichci! pisze...

No i świetnie! Blog to jednak bardzo dobra odskocznia od trudów życia codziennego :) Trzymam kciuki za praktykę :)

Joanna pisze...

Powodzenia! Z blogiem latwiej!

www.allnnothing.com

Unknown pisze...

ja od lutego nie pisałam, ale wróciłam! strasznie tu fajnie :)

Unknown pisze...

Zgadzam się w 100% na blogu jakoś tak łatwiej odskoczyć od rzeczywistości, wiec wracaj tutaj szybko ;) i powodzenia na praktykach