sobota, 26 lipca 2014

Lekkie śniadanie, chrupiące wafelki, miód, masło orzechowe i banany

Śniadanie:
Płatki owsiane ( 3 łyżki), 1 łyżka siemienia lnianego, mleko 200 ml. 1,5 %
1/2 większego banana pokrojonego na plasterki
3 wafelki z masłem orzechowym i miodem

Wreszcie mam WAKACJE, teraz będę mogla po odpoczywać i zająć się ustalonymi postanowieniami.
Pobudka o 5 rano weszła mi w krew, codzienna 45 min poranna jazda na rowerze również, więc dzisiaj nie traciłam cennego czasu i wstałam raniutko o świcie i zrealizowałam codzienny trening:)
Dążę do poprawienia kondycji i ogólnego samopoczucia, pozostał mi jeszcze wieczorny trening wzmacniający i trening cardio :) Rozpiera mnie energia i szczęście, więc trzeba korzystać jeszcze z tej pięknej pogody :)
Muszę się pochwalić też,że kupiłam sobie swój WYMARZONY rower miejski w kolorze miętowym <3.
Następny w planie jest Notebook, na który pracowałam cały ten miesiąc. 
Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Ervisha pisze...

Smaczne te masło orzechowe ? :)

Ervisha pisze...

Ja również lubię to z Sante :) Niedługo spróbuje naturalne z Primaviki (95% orzeszków) to będę wiedziała czy lepsze :)

Ervisha pisze...

Uwielbiam to masło orzechowe i nie rozumiem jak można powiedzieć, że smakuje tekturowo :) Ja jednak ociupinke je dosalałam :) Pisałam też recenzje na moim blogu... Polecam tez maslo migdałowe z Primaviki a jak już przetestuje naturalne z Primaviki (95% orzeszków ziemnych, solone i troszeczkę słodzone to dam Ci znać) :)

Marcela pisze...

mniam! moje ukochane mało! musiało być pysznie!