niedziela, 31 sierpnia 2014

A na jutro.. owsianka na jogurcie z bananem

Na jutro postawiłam na szybkie śniadanie.
Owsianka, jogurt naturalny i owoc.
Pierwszy dzień szkoły.. mam jutro śpiewać na akademii i strasznie się stresuję.
Będzie dobrze, będzie dobrze.
Musi być, bo jak inaczej!
Nowy rok szkolny, nowe plany, egzamin zawodowy, praktyki zawodowe, duuużo nauki, dużo wyzwań.

AA, jeśli chodzi o wyzwanie.
Znalazłam na yt nowy program Ewy Chodakowskiej z obciążeniem.
Na pozór? Nic trudnego, ale gdy zaczęłam .. zaczęły boleć mnie okropnie ręce.
Ale według mnie niezły program, no i te moje obolałe stawy nie są aż tak maltretowane niż przy wypadach, podskokach i pajacykach. Moje ciało jest wdzięczne po lekkiej dawce ruchu.
I tak sobie myślę.
Może by tak wyzwanie? Od tak, na miesiąc?  
Podbijam moje postanowienie, przecież miało być zdrowo, TAK?!
Tak, więc nie od jutra. Tylko od DZIŚ!
Pozdrawiam.. i do zobaczenia już w nowym roku ''szkolnym'' 

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję, że wszystko poszło dzisiaj po Twojej myśli.
Owsianka z bananem? the best bkfst :D

Pam. pisze...

Wytrwałości w realizacji wszystkich wyzwań :D

Anonimowy pisze...

Wróóć!! Tęsknimy za Twoimi wpisami. Rzadsze posty nie mają już takiego uroku ;(( Prosimy!

Adrian i Joanna

Urszula - Proste potrawy pisze...

Owsianka dobra nie tylko dla ucznia, pozdrawiam :)