środa, 22 sierpnia 2012

3-Bit




Składniki:

2 op. herbatników( lub 1 duże)
1 puszka masy kajmakowej
2 budynie waniliowe
1/2 l mleka
2/3 kostki masła/margaryny
2 bite śmietany Śnieżki Delecta
330 ml. śmietanki 30%
tabliczka czekolady (gorzkiej ale może być mleczna)
Biszkopt ciemny:
6 jajek
1 szkl. cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2-3 łyżki kakao
Wykonanie:
Białka ubić na sztywno, dodać cukier.
Nadal miksując dodać żółtka. Wyłączyć mikser a następnie wsypać pozostałe składniki.
(Przesianą mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i kakao)
Piec w 180 stopniach.
Wykonanie:
Puszkę kajmaku gotować tak jak jest podane na opakowaniu.
Budynie ugotować w 1/2 litra mleka.Odstaw do przestudzenia.
Margarynę utrzyj , dodaj budyń.
Śmietanę 30% ubij, wsyp śnieżki.
Spód brytfanki wyłóż folią aluminiową.
Przełóż do niej upieczony biszkopt.
(Można go nasączyć mieszanką z mocnej herbaty,soku z cytryny i cukru lub rumową)
Na upieczony biszkopt wyłożyć masę budyniową, poukładać herbatniki.Następnie rozsmarować gotową masę kajmakową.
Poukładać herbatniki.
Wyłożyć na to masę ze śnieżek.*
 Posypać startą czekoladą.





*

( Ja podzieliłam ją na dwie części tak jak widać to na zdjęciu i przełożyłam jeszcze raz herbatnikami..ale wydaję mi się ,że te 2 warstwy herbatników wystarczą)


Przepis podglądnęłam u mojej siostry z zeszytu.

Postanowiłam ,że go dodam, ale od razu mówię ,że nie jest mojego autorstwa!
Zapewne przepisała go z internetu..
Możliwe ,że też jest z jakieś gazetki kulinarnej, albo książki.
Nie znam pochodzenia tego przepisu.

20 komentarzy:

whiness pisze...

O, wygląda bosko... Ty to umiesz piec ciasta :)

Ala z Krainy Czarów pisze...

mmm! cudownie wygląda i pewnie tak smakuje! :)

http://cynamon.net.pl pisze...

ja robilam to troszeczke inaczej ale Twoj 3mit wyglada bardzo apetycznie

Magda pisze...

osz Ty, znowu kusisz, no! *.*

anpapi pisze...

tak mi narobiłaś ochoty na ciacho, że teraz nie masz wyboru, musisz się ze mną podzielic<3

Magdalens. pisze...

*_*
Ja je wielbię ponad wszystkie ciasta!

Unknown pisze...

mmm ale rozkosz :)) poproszę kawałek :>

Anonimowy pisze...

Jakie apetyczne to ciacho! Kiedyś 3 bit to był mój ulubiony batonik, niestety miłość z czasem wygasła :P

burczymiwbrzuchu pisze...

Lubię batonik 3bit i na pewno polubiłabym też Twoje ciasto :)

Unknown pisze...

kurcze ale słodka rozpusta!:))

Unknown pisze...

bardzo ładnie wygląda :-)

http://sierotkamarysiawkuchni.blogspot.com/

teenager ;) pisze...

my w rodzinie często robimy te ciasto ,ale mamy inny przepis ;p te ttwoje wygląda równie apetycznie i kalorycznie ;d

Aga pisze...

Musi być pyszne:)

365 days with inspiration pisze...

przypomniało mi się dzieciństwo, kiedy to mama piekła dla mnie takie cudo *,*

mala czarna pisze...

ahh te wypieki !

Crispy Biscuits pisze...

Na 3bita czaję się już jakiś czas, a Ty kusisz mnie nim jeszcze bardziej :)

1 pisze...

piękne, cudne! :D musi smakować... boję się myśleć! ;)

Brenia pisze...

Ale on apetyczny... :)

Bernadeta pisze...

to ciasto musi być pyszne, skro tak wygląda.

Katarzyna Młodzik pisze...

Mmmm... Wygląda całkowicie obłędnie:)